torstai 23. lokakuuta 2008

Unikeko

Noniin vihdoin se perehdytys on loppu. Ihan mukavahan se oli, mutta tänään kävi niin tylsä nainen kertomassa, että meinasin oikeasti nukahtaa, ja veikkaan että moni muukin meinasin nukahtaa! Opin kuitenkin monia uusia asioita tänään siellä.
1. Bliss kieli: Se on siis ihan oikea symbolikieli, joka on maailman laajuinen. Esimerkkejä bliss kielestä: ~=vesi, o=suu, )=mennyt, )(=nykyinen, _=maa yms. Tosin tätä kieltä käytetään usein erityislasten kanssa ympäri maailmaa (suomessa vähäisempää). Mutta aloin ihmetellä, että mitenköhän ne lapset ymmärtävät paremmin tuollaisia merkkejä, kuin kuvia tai puhetta?
2. monia muita, joista en jaksa selittää :P

Lounas tauollani päätin käydä siinä suuresti suosittelemassani salaattikahvilassa ja petyin siihen ensimmäisen kerran. Yleensä salaatti oli hyvin runsas, tuoreen näköinen ja kaikkea oli paljon. Nyt myyjä näytti kiireiseltä, vaikka takanani ei ollutkaan yhtään jonoa. Hän täytti vain osan lautasta, joten se oli reilusti pienempi kuin millään edellisistä kerroista. Kaikenlisäksi lautasen reunalta roikkui salaattia. Muutenkaan en tykkää syödä yksin ja nyt edessäni oli lasi, josta kaikki kampissa asioivat katselivat sisään. Tuli hyvin ahdistunut olo ja ensimmäistä kertaa en voinut nauttia ruokakokemuksestani.
Sen sijaan kotiin tultuani, tein sitäkin paremman salaatin!!! :D

Aina keväisin, kesäisin ja syksyisin, kun aurinko paistaa ja lämmittää, meidän asunto on kuin sauna! Ihan oikeasti. Itse en sitä enää huomaa, koska olen jo niin tottunut. Niin kuin jo joskus sanoin, kotivaatteisiini silloin kuuluu huppari ja alkkarit. Mutta heti kun aurinko lopettaa lämmityksensä asunnostamme tulee jääkylmä. Olen kuitenkin hyvin tottunut kotiasuuni, enkä osaa pistää enemmän päälle. Joten päädyin uuteen pukeutumiseen!

Huomatkaa söpö pikkumyy nutturani, joka myös kuuluu kotiasustukseeni. Ja kyllä, minulla on viltti ympärilläni! Tuosta tulee varmastikkin lähiaikoina suurinta hottia ja muotia ;) Mutta lämmin minulla ainakin on :D

Ja lopuksi ARVONNAN tulos on arvottu. Onnettarena toimi rakas kultani, joka on niin innostunut auttamaan minua kaikessa blogiin liittyvässä :D Ja palkinnon onnellinen voittaja oli eräs anonyymi nimeltä Eltsi, ONNEA!!! Lähetäppä sähköpostissa minulle osoitetietosi, niin lähetän palkinnon tulemaan. (lisbe13@hotmail.com). Jos sähköpostia ei ole kuulunut ensi maanantaihin mennessä, arvon toisen voittajan.

Uusia arvontoja tulee, kunhan lukija ja tilaajamäärä hieman kasvaa. Ja kun tilaajamäärä tulee 50, lupaan isomman arvonnan!!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tosta salaattikokemuksesta tuli mieleen, että mulla oli vähän samanlainen Subwayssä- myyjä oli ärtynyt, sekoili sanoissa ja leivissä, lopulta mulle tuli halki oleva leipä ja yks limanen kana ja kuivaasalaattia, ja tosi vähän... Sit se vielä sekoili mun electronin kanssa siinä kassalla..

Ja ollaan käyty useasti, että tiedän ettei se ole vasta aloittanut..
Ymmärrän, et ihmisillä on huonoja päiviä, mut kun asiat jotka maksaa nii olis kiva saada täydellisinä itselleen. Kun olin kassalla, emmäkää alkanu heitellä jotai kananmunia ku otti päähä :D

Nelliina kirjoitti...

Hih mä harrastan tuota samaa vilttihametta :D:D ehdottomasti kuuminta hottia x)

kullanmuru kirjoitti...

katwalk: nii, myyjät osaa olla hirveitä!

nelliina: se on kyllä ihanaa kietoutua vilttiin!! :D

Anonyymi kirjoitti...

ihana asento sulla... :)