sunnuntai 12. lokakuuta 2008

Rentoutumispäivä!

Vaikka en olekkaan viikkoon ollut töissä tai koulussa, minulla on tapana stressata arkipäivisin ihan yhtä paljon. Ja viikonlopulle jätin rentoutumisen. No tänään sain ainakin rentoutua niin, että alkaa kohta jo kaivata töihin ja kouluun! Ihanan aurinkoinen päivä eikä mitään järkevää tekemistä. Toisin sanoen pitää lähteä ulos koiran kanssa hengittämään raikasta ilmaa. Toiseksi minulla on yleensä arkipäivisin kiire, jos olen lähdössä jonnekin, joten en ehdi panostaa pukeutumiseeni ja viikonloppuisin rakastan pukeutumista. Joten vaikka kyseessä olisikin pelkkä koiran ulkoiluttamislenkki haluan pistää jotain kivaa päälleni! Koiramme on aika linssilude ja tykkää poseerata! Kuva on vähän pieni, mutta kokonais kuvan asustani kuitenkin saa.


takki - veromoda
hame - h&m
sukkahousut - lahja
kengät - dinsko
paita (jota ei näy kunnolla) - pariisista

Tosin näitä vaatteita en käyttäisi kotona! Muistan kun pienempänä ala-aste ikäisenä tulin kotiin kouluvaatteet päälläni saatoin viettää ne päällä koko päivän, mutta nykyään minua alkaa ahdistaa jos en saa laittaa päälleni kotivaatteitani. Kesäisin ja vielä syksyllä, kun asuntomme on hyvin lämmin (talvella siellä on jäätävän kylmä) saatan hillua alushoususillani ja poikaystävältäni pöllimässäni hupparissa. Tuo punainen huppari onkin minulla käytössä melkein aina. Se toimii minun kylpytakkina, aamutakkina, kesätakkina ja kotipaitana. Se vain on niin lämmin ja mukava! Mutta kun kotona ei olekkaan enään lämmin laitan päälleni myös mustat collegehousut, jotka olivat alun perin urheiluun, mutta ovat niin mukavat että voisin käyttää niitä vaikka koko ajan. Eilen kun menimme myöhempään lenkille ja päätimme käväistä myös lähimmäisellä nesteellä punainen huppari päätyi taas päälleni, ja kumma kyllä ei tullut yhtään kylmä :D Kuva on kylläkin vähän huono, kun oli jo aika pimeää yöllä.


huppari - poikaystävän
housut - vero moda
kengät - dinsko
huivi - h&m

Nuo dinskon kengät ovat uudet ja niin mukavat, etten meinaa pistää päälleni mitään muita. Tosin eilen sain ängettyä jalkaani yhdet korkkarit kaupungille mentäessä, mutta siitä ei kuvaa tullut.

Mitä vaatteita te käytätte kotona?

Toinen asia mikä tuli mieleeni ja nauratti minua hieman on poikaystäväni. Lukiessani muita blogeja olen huomannut, että poikaystäviä mainitaan, mutta hyvin harvoissa niitä näytetään, kun poikaystävät eivät tykkää tulla nähdyiksi, tai heidän yksityisyyttään suojataan. Minun poikaystäväni taasen kyselee minulta koko ajan milloin laitan hänen kuvansa minun blogiini. Toinen linssilude koiramme lisäksi. Päädyin kuitenkin kiusaamaan häntä vielä jonkun aikaa, enkä paljasta hänen kuvaansa ainakaan vielä blogissani.

Mitä teidän poikaystävät ovat mieltä bloggamisesta ja siitä, että heidät esitellään blogeissanne?

Osallistukaa myös Aijan arvontaan My Loudspeaker.

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kotivaatteeni koostuu beessistä H&M:n veluuriasusta jonka housut on jo haaroista puhki. Käytän sitä kuitenkin kun se on niin mukava! :)

-SL kirjoitti...

Oi ihana koira!:)

kullanmuru kirjoitti...

cocos: mukavia vaatteita ei ikinä millään heitä pois! :D
*~sl: niinhän se on :D

Anonyymi kirjoitti...

Hoo, onpas sulla innokas poikaystävä =D Kuvia vaan äkkiä kehiin! ;)

kullanmuru kirjoitti...

tellu: pitää harkita :D

Poff kirjoitti...

Mä pidän kotona aina jotain rentoja vaatteita. Ku tuun koulusta kotiin otan aina heti ensimmäisenä farkut pois jalasta. :D

kullanmuru kirjoitti...

poff: jep niin mäkin :D