maanantai 6. lokakuuta 2008

Harjoittelua!

Vaihdoinpas nyt minäkin blogini tänne sivustolle, kun oli ongelmia kuvien kanssa tuossa edellisessä.
Toivottavasti tämän kanssa onnistun premmin! Olenkin tapellut sen sivuston kanssa jo pari päivää, ja alkoi hermot jo kiristyä siinä samalla!

Yksi hyvä asia eilen kuitenkin oli kun sain vihdoin pistettyä uudet olohuoneen verhot paikoilleen! Ne on punaiset ja todellakin miljoona kertaa paremmat kuin ne edelliset, jotka näyttivät mummon tilkkutäkiltä. Ainoa ongelma vain oli, kun rakas pikku kisuseni huomasi uuden asian kotona, jota ei ole vielä repinyt! Huoh! Sain moneen kertaan heitellä häntä pois verhon luota!

(huomatkaa pieni kisu piilossa)

Se ei kyl ollu ainoo kerta, ku mun kisuset riehu eikä antanu mun rauhassa bloggailla. Ne juoksi ympäri kämppää tuhoten kaiken altaan. Ja niitähän ei saa kiinni, jos yrittäis sulkea ne rauhottumishetkeks vaikka vessan, joten sain juosta niitten perässä koko illan. Sitte kun en enää jaksanu ne rauhottu ja meni lepäämään ja esittämään pieniä enkeleitä.



Niinpä niin.

Niin kuin monet muutkin kävin viikonloppuna äitini luona, missä myös mun pikkusisarukset asuu. Äitini ja siskoni oli just tullu Pariisista ja sainkin ihanan raidallisen paidan tuliaisiksi, mutta kuulin että siskoni oli ostanut itselleen kahden kengät, joten lähdettiin niitä katselemaan. Ja herranjestas sillä on kenkiä! 32 paria! Mä kun luulin että mulla on paljon. Illalla kun tulin kotiin päätin laskee omat kengät ja ei niitä ollukkaa kuin 15 paria! Ja koska mä oon niin kilpailuhenkinen mun siskon kanssa, päätin voittaa sen kenkäomistamisessa lähiaikoina. Toisaalta poikaystävä ei välttämättä tykkää samaa. Mut minkä minä sille mahdan, että 5 syys/kevät kengät ei välttämättä käy ihan yhtä hyvin talvella! Himotuimmat kengät tällä hetkellä on varmastikkin punaiset saappaat, kunhan jostain löytäisin semmoset hienot ja mukavat, jotka ei maksaisi maltaita!

Ensimmäiselle päivälle tää saa riittää, koska mun pitäis myös saada muokkailtua vähän tätä sivustoa!

2 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Ihanat kissat!:)

kullanmuru kirjoitti...

Kiitos! Meidän kisut on kyllä söpöjä, vaikka itse sanonkin! :D