keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

Sairaspäiväilyä

Ja nyt siinä kävi sitten niin, että piti aamulla käydä työterveyslääkärillä hakemassa todistus sairastumisesta. Tai terveydenhoitajalla mä kävin, kun flunssaan riittää sekin. Tosin minulla tuli sellainen olo, ettei terveydenhoitajani ollut pätevä.
Hän kysyi minulta olenko syönyt särkylääkkeittä hulluun päänsärkyyni, mutta sanoin että olin allerginen asalle, eikä muita ollut kotona. Seuraavaksi hän alkoi etsiä lääkkeitä huoneestaan. Löysi burana purkin ja sanoi " no mutta buranaahan sinä voit syödä".
No siis kuka vain ei varmasti tiedäkään, että buranasta nimen omaan löytyy tätä ainetta, mutta terveydenhoitajan nyt pitäisi tietää. Katsoin häntä ihmeissäni ja sanoin, että kyllähän sielläkin sitä on.
"Eikös tässä ole ibuprofeiinia" .. Niin ja asaa myös.


Tällaisessa asussa olin liikkeellä. Vähän hipahtava olo tuli tuosta mekosta :D Sivussa näkyy juuri ja juuri tuo valkoinen laukku, jonka joskus sain Trendi lehden tilauksesta. Josta pitäisikin soittaa, en ole jostain syystä saanut lehtiä pariin kuukauteen. Rakkaat aurinkolasit pääsi myös käyttöön, kun aurinko niin ihanasti paistelee tuolla ulkona!


Tällaista tänään tulee sitten juotua paljonkin. Alkaa nyt jo tulla korvista ulos :D Ostin myöskin vihreitä omenoita ja pari sitruunaa. Siinä pitäis olla tän päivän eväät.

Okei, no vähän katkarapunuudeleita piti myös syödä. Ne on parhaita mama nuudeleita, kun niissä on vähän sellasta thaimaalaista vivahdetta maussa. Nam nam! Vaikken kyllä muuten katkaravusta tykkääkkää.

Okei ja sitten löysin jostain boxillisen karkkia ja nämä tuli ahmittua. Kyllähän sitä tylsistyy kun on koko päivän kotona!!


Tällasia Tino pakotti mut ottamaan, että parantuisin nopeammin. Jotain pillereitä vaan syöttelee mulle. No joo, noi siis on jotain monivitamiini juttuja ja sit jotain saksalaista C vitamiini juomaa, joka on kuulemma tosi hyvää. Sitä pääsen sitte kohta maistelemaan.

Tai siis nyt. Nam tää on aika hyvää. Kiehautin veden ja lisäsin pussin sisällön siihen. Sekoittelin vähän. Nyt se on kuumaa, makeaa, sitruunajuomaa.

Ja tällasia elokuvia on tullut katottua tähän mennessä. Kaksi noista oon nähny monesti aikasemminki. Rakastan tanssimiseen liittyviä elokuvia. Juuri save the last dance, step up ja honey mm. The Prestige on ihanan kiero taikurielokuva, jota suosittelen kaikille! Minulla kyllä meni kaksi kertaa, ennen kuin tajusin sen idean kunnolla.
Ja sitten tuo Scarletin elokuva. En vain ymmärrä mikä hehku hänen ympärillään on. Minusta hän on tylsä ja tyhjä. En saa hänestä mitään irti!!

Pikkuisemme piti mulle vähän seuraa. Hullut silmät sillä tässä kuvassa. Se on juuri kierähtämässä kyljelleen :D

Minkäslaisia sairaspäiviä teillä on? Mitä piditte sairas asustani?

11 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Hauska kissakuva :)
kiva mekko ja nam nuudeleita!

Anonyymi kirjoitti...

Kivan näköinen asu tänään :)
Omat sairaspäivät kuluu aina vaan nukkuen ja telkan ääressä.
Pikaista paranemista! (:

kullanmuru kirjoitti...

*~sl: Kiitos :)

emma: No hyvä :D Kyllähän se sellaista yleensä onkin :D

aileen kirjoitti...

heippa! kiitos kommentista jonka jätit blogiini:)

kullanmuru kirjoitti...

AmoreVintage: Eipä siinä mitään :)

Emma kirjoitti...

Mä en jaksa ikinä kehittää sairaspäiviksi mitään tekemistä. Lähinnä ostosteeveetä ja unta :D Koita pantua pian!

kullanmuru kirjoitti...

Emma/PB: Emmäkään yritä keksiä. Teen sitä mitä huvittaa milloinkin. Eiköhän tässä pikkuhiljaa parantuilla :)

Poff kirjoitti...

The Prestige ja Save the last dance on kyllä molemmat tosi hyviä elokuvia! :) Mä en voi sietää noita Pihlaja-karkkeja vai mitä ne nyt onkaan, ne on jotenkin vaan niin outoja mun mielestä. :D

kullanmuru kirjoitti...

Poff: Ne on outoja, mutta muita meillä ei ollu :/ Sen takia ne varmaan löysinki. Kukaan ei niitä aikasemmin huolinu :D

Farmaseutti kirjoitti...

Hei! Tiedoksesi, Buranassa ei ole "asaa". Asa on lyhyempi nimitys asetyylisalisyylihapolle, jota on vain Asperinissa, Disperinissa ja vastaavissa. Asa ja ibuprofeeni ovat molemmat tulehdusta poistavia lääkeaineita, joilla voi olla ristikkäisyliherkkyyttä, mutta asa-allergia ei täysin sulje pois ibuprofeenin käyttöä. Terveydenhoitaja oli siis oikeassa.

kullanmuru kirjoitti...

Farmaseutti: Minulle on sanottu, että sitä on siinä. Ja buranasta minä olen oireet saanut ja allergeeni on juuri asalle, kun se tutkittiin..