lauantai 11. huhtikuuta 2009

Kultani kanssa

Mitkä ovat toiset nimenne? Poikaystäväni on Joonatan ja minun on Alfredovna.


Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Kohta 2,5 vuotta.


Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun? No ei taiettu kuin pari viikkoa..


Kuka pyysi ketä ulos? Tai se kuitenkin pyytää mua :D


Kumman sisaruksia näette enemmän? Aika, tasaisesti, mutta ehkä vähän enemmän kuitenkin ton 8 vuotiasta pikkusiskoa, joka tulee aina sillon tällön yökylään :)


Kuinka vanhoja olette? Minä 20 (ikuisesti) ja kulta 23.


Onko teillä yhteisiä lapsia? No meillä on nuo kolme vauvaa, jotka kyl kuuluu seuraavaan kategoriaan :D


Entä lemmikkejä? Hauveli Calle. Kaks kisua Nuppu ja Ninja ja akvaariolehtikaloja 4. Niiden nimet vaihtelee aika usein :D

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana? Kummassakin on omia vikoja.


Kävittekö samaa koulua? Ei


Oletteko kotoisin samasta kylästä? Ei olla :)


Kumpi on älykkäämpi? No minä tietenkin!! :D


Kumpi on herkempi? Minä ihan varmasti! Itken pienistäkin asioista, vaikka olisin iloinen, onnellinne tai vihainen.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona? Yleensä tykätään käydä erilaisissa paikoissa. Nepalilaiset, thaimaalaiset, kiinalaiset ja japanilaiset on tällä hetkellä suosikeita.



Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet? Pietari tai Tallinna. Mutta kesällä tulee kaukaisempi, Jee!!!


Kummalla on hullummat eksät? No ehkä kuitenkin tolla hullulla :P

Kummalla on pahempi temperamentti? Hänellä todellakin!!! Vaikka mullakin aika paha..


Kumpi laittaa ruoan? Minä useemmin, mutta kyllä kultakin aina välillä tekee :)


Kumpi on sosiaalisempi? Ehdottomasti toi toinen osapuoli. Ennen oli toisin päin. :o


Kumpi on siisteysintoilija? MINÄ!! Kun olen tällainen hygieniafriikki. :P



Kumpi on itsepäisempi? Minä. Vaikka tykkään, että mun mukana on joku, mutta saan enemmän aikaiseksi.


Kumpi vie suuremman osan sängystä? Kulta. Mä nukun yleensä kainalossa sykkyrällä.


Kumpi herää aikaisemmin? Minä!! Yleensä ainakin. Tota toista ei meinaa saada yleensä sängystä ylös.


Missä ensimmäiset treffinne olivat? Kolmessa eri paikassa. Medicin manissa, Kulmakonditoriossa ja yhessä pizzeriassa.

Kummalla on suurempi perhe? Mulla.


Saatko usein kukkia? Aina silloin tällöin. Välillä kyllä pitää vähän vihjasta, mutta välillä tulee ihan yllätyksenä. :)


Kumpi on mustasukkaisempi? MINÄ!! Oon hirveä mustis. Tosta toisesta pitää vetää mustasukkaisuutta ulos!!


Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava? No ei hirveän kauaa :D


Kumpi syö enemmän? Kulta!

Kumpi pesee pyykit? Aika tasaisesti.


Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa? No toi toinen! :D


Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä? Ei ajeta autoa..

4 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Hei, olitteko keskiviikkona pasilassa? Näin nimittäin ihan sun kultas näkösen miehen jonka seurassa oli tummatukkainen tyttö. Hauva oli myös mukana. Näin tytön vaan takaapäin, niin en viittinyt mennä kurkistelemaan että ootko se sinä :D

kullanmuru kirjoitti...

Emma/PB: Joo, eiköhän ne me oltu, kun pasilassa asutaan :D

Poff kirjoitti...

Kiva postaus ja ihana toi alin kuva! :)

kullanmuru kirjoitti...

Poff: Kiitos :)