maanantai 30. maaliskuuta 2009

Tee pleace

Muutama juttu miksi tykkään teestä.
* Makuja löytyy miljoonia, joten ihan varmasti jokaiselle löytyy joku.
* Sitä saa nopeasti ja helposti pussista tai sitten kunnolla haudutettuna
* Se on ihanan väristä. Varsinkin tällätavalla lasista juotuna

* Tee piristää aamulla, kun pitäisi herätä
* Tee tuudittaa nukkumaan illalla, jos on univaikeuksia
* Tee sopii kaiken ruuan kanssa jokaiseen tilaisuuteen
* Tee on terveellistä
* Vihreä tee tarpeeksi juotuna poistaa nesteitä
* Yleensä tee on riittoisaa ja ei maksa kovin paljon
* Teehen voi lisätä hunajaa, sokeria tai maitoa oman maun mukaan, saaden sitä hieman erilaiseksi
* Teetä voi jopa tehdä itse, vaikka nokkosesta, vadelmien lehdistä yms. kuivattamalla
Näitä on luultavasti lisää, mutten nyt keksinyt. Näitä voi huikailla lisää :)



Tässä sitten näette viikonlopun hommani. Siivosin vihdoin meidän akvaarion. Siinä olikin hommaa, kun en ollut sitä pariin kuukauteen pessyt. Mutta nyt se on ihanan puhdas ja valoisa. Eikä leväkasvustoa näy enää jokapaikassa. Ehkä nyt tajuisin siivota tuota hieman useammin, kuin kerran puolessa vuodessa :D



Ottaessani kuvia akvaariostamme, meidän ninnukka innostui kameran narusta, jota se alkoi näppäilemään. Pikku hölmöläinen! Älkää välittäkö pyykkitelineestä joka takaa kurkkii.

Mistä te pidätte teessä? Onko teillä akvaariota?

8 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Tee on hyvää! ihana kissa

Alexandra kirjoitti...

En tiennykää noita kaikkii asioita teestä O.o : D Teiä kisu muistuttaa vähä meiä kattia : )) Sulone toi teiä kisuli :'D

Anonyymi kirjoitti...

Oi ihana kissa! ((:
Ite en oo oikeen ikinä kyllä tykännyt teestä :D

kullanmuru kirjoitti...

*~sl: Niin on! Kiitos :)

♥-Qamarel-♥: Hyvä, että oppii joskus jotain uutta :)

emma: Niin, mä tiiän muutaman muunki joka ei tykkää, sen sijaan mä en tykkää kahvista :D

Nanna kirjoitti...

mulle kelpais kans akvaario! :)

kullanmuru kirjoitti...

linda sofia: se on kyllä aika kiva!! :D

Poff kirjoitti...

Ehkä mä sit oon outo, mut mä en tykkää teestä ollenkaan. :D Oon kyllä ajatellu, et sitä vois joskus opetella juomaan. :D Ja toi kissakuva on ihana! :)

kullanmuru kirjoitti...

POff: No mun poikaystävän opetin juomaan sillai, et se juo vaan mustaa teetä ja maidon ja makeutusaineen kanssa :D