keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

Paitakriisi


Minä näitä kriisejä sitten keksin. Noh, pitäisi valita uusi työpaita. Ja minun työvaatteethan on sitten sellaisia mitä voin käyttää myös vapaa-ajalla, joten ne pitää harkita sitäkin tarkemmin. Nyt tarvitsen mustan uuden paidan ja tässä nämä vaihtoehdot on:
Joo, kyl niissä eroa on. Toisen vetskari osa on vaaleanpunainen ja se on raidallinen. Sillai, et raita peruskangasta ja raita reikäkangasta, aika hauska :D
Ja toinen on ferraria taas, mutta malli on jotenkin kivan jakkumainen ja siistimpi. En nyt osaa ollenkaan valita!!
Huomatkaa nuo mahtavat poseerausasentoni!
Ja sitten tämän päivän työasuni. Tässä näette myös ne uudet mustat työkengät käytössä:

Ja miksi tarvitsen uuden mustan paidan? Jaa kertokaas se minulle. Nyt vain tarvitaan joku uusi. Mutta tuosta hupparista tykkään hirveästi. Siinä on kivaa kuviota hupussa. Malli on pitkä ja rinnan yllä on hauskan rypytykset.

Sitten vähän Kullanmurun tohelointia. Mulla on joku haava kynnessä. Juu, en tiiä miten sellaisen olen onnistunut saamaan, mutta hyvin kivulias on ja koska se on niin erikoinen hipelöin sitä koko ajan. Tänä aamuna siitä alkoi hieman tihkua verta, joten päätin etsiä laastarin. Kuinkas kävikään meillä töissä ei ole laastareita. Joten minä fiksuna tyttönä kietaisin teippiä sormen ympäri. No enpähän ainakaan hipelöi sitä :D

Kumpi paita on parempi, ylempi vai alempi? Kenellä on ollut haava kynnessä?

7 kommenttia:

Annina kirjoitti...

toi pinkki ihan vaan just sen vetskarin takija. niin ihana yksityiskohta.

mul on sormet ja kynnet lähes aina haavoilla. parhaimmillaan tainnu olla about jokasessa sormessa laastari.. :)

Poff kirjoitti...

Molemmat paidat on kivoja, mutta mä ottaisin ehkä ton ekan missä on pinkki vetoketju. :)

Emma kirjoitti...

Toi alempi paita on jotenkin parempi, tai näyttää ainakin että se istuu paremmin. Mutta toisaalta ylemmän vetskari on ihan törkeen söpö ^__^ Sori, musta ei oo mitään hyötyä kriiseissä :---D

dolce kirjoitti...

Alempi :)

kullanmuru kirjoitti...

eimie: Se on kyl :D Mul ei oo ennen kynnessä ollu, sormissa tosin on ihan koko ajan :D

Poff: Se on kyl aika söpö :)

Emma/PB: Sama ongelma mulla, tykkään kummastaki!!

dolce: Äh, tästä tulee vaikeaa :D

-SL kirjoitti...

Kaikki on kivoja eniten tykkään ehkä ekasta!
on ollut haavoja, no viime kesänä varpaankynsi irtosi :/ en paljoa kehdannut käyttää sandaaleja.
Onneksi kynnet kasvaa takaisin ja tänä vuonna voi taas käyttää sandaaleja :D

kullanmuru kirjoitti...

*~sl: oi, se olisi kauheaa jos ei sandaaleja voisi käyttää!! :/ Aika moni on kyllä sanonut ylin. Varmaankin johtuu pinkistä vetoketjusta :D