lauantai 7. maaliskuuta 2009

Ipodini

Nyt kun vihdoin sain musiikkia ipodiini olin ihan onnesta sokeana, kunnes tajusin että puolet niistä musista mitä siellä piti olla ei ollutkaan, sen sijaan siellä oli jotain ihan muuta. :/ Noh ei se mitään, musiikkia kuitenkin!!


Alunperin Ipodissani kuului olla:

Maria Menaa
John Legendia
Laura Pausinia
Foo Fightersia
Maroon 5:ia
Corinne Bailey Rae:a
Jack Johnsonia
Gavin DeGrawia
Daniel Powteria
Rob Thomasia
Robbie Williamsia
ja kaikkea muuta, mitä en nyt tässä muista luetella.


Nyt olen keksinyt, että haluisin sinne myös:

Justin Timberlakea (voi kyllä, karismaattinen ja hauska ;))
Step up:in soundtrackin
Disneyn musaa (joo, olen hulluna myös näihin)
Usheria
Katy Perryä
jne.

Yleisesti tykkään vähän soulimmasta ja bluesimmasta nykyään. Mutta ihan rockista ja r&b:stä myös. Mutta mitähän mun Ipodistani sitten löytyy tällä hektellä?

Rihannaa
Pink:iä
Hannah Montanaa

Mulle ladattiin musiikkia poikaystäväni siskon koneelta. Niin en ole yhtään kateellinen. 9 vuotias ja omistaa oman Macbookin. Kyllä pitäisi ittellekki hankkii sellanen!!


Mitä musaa teiän ipodissa on?

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi kun ei ole edes Ipodia:( Täytyisi toivoa vaikka yo-lahjaksi!:) (jos Ipod löytyisi, siellä olisi ainakin Coldplayta ja Kentiä)

Emma kirjoitti...

Ipodit on törkeen kalliita :S Kattelin just niitä kun olin ostamassa soitinta, ei ollut kun yhtä mallia, 16GB! en ikinä tarvitsis niin isoa, kun toi mun neljä giganenkaan ei tullut läheskään täyteen musiikeista mitä sinne halusin :---D

Mun soittimesta löytyy kyllä vaikka mitä. Kaikkea ihan NRJ-popista raskaampaan rockiin. Valkkaan musat aina fiiliksen mukaan, joskus tekee mieli kuunnella kevyttä poppia joskus taas agressiivistä jytinää!

kullanmuru kirjoitti...

SofiaD: Coldplay on todella hyvä!! :D

Emma/PB: Juu ei mullakaan noin isoa ole. 8 giganen kuitenkin ja sekin liian iso mulle :D Senkin sain lahjaksi, joten ei onneksi ite tarvii maksella :)