perjantai 20. maaliskuuta 2009

Pointshop

Tämä taitaakin olla tuttu jo tuolta Moumou:n blogista, mutta kun minä nyt tässäkin majailen, niin voin kertoa siitä teille hieman enemmän. Aikaisemminhan jo kerroin tuosta buzzadorista, joka tosiaan ei tunnu toimivan sitten millään tavalla, niin tämä onneksi toimii ja hyvin!

Pointshopin ideana on, että siihen liitytään ja aletaan kerätä pisteitä eri kampanjoilla. Voit vierailla sivustoilla, vastailla kyselyihin, ostaa tarjouksista, blogata, kutsua ystäviäsi ja paljon muuta. Pisteiden keräileminen on todella helppoa. Tosin kannattaa aina varmistaa onko kampanja maksullinen vai ei mihin osallistut. Minä en ainakaan useimmiten niihin halua rahojani tuhlata.

Kun olet tietyn määrän rahoja keräillyt voit alkaa katselemaan itselleni jotain shopista. Pisteillä nimittäin pääset sitten ostelemaan itselleni sieltä mitä haluat. Valikoima on suuri, mutta viimeisin uutuus on lahjakortit, jotka minuakin himottavat aika lailla!!

Minä olen pitänyt pointshopista ja käytän sitä oikeastaan joka päivä.

Liittymään ja tarkastelemaan itse pointshop:ia pääsee tästä!!

Oletko käyttänyt pointshoppia?


Tällaisen sain muuten äidiltäni. Tämä ihana taulu on lapsuuden kodistani, se ei vain mahdu äidin uuteen asuntoon ja se anto sen meille. Harmi vain, että tuo toinen osapuoli ei halua tätä minnekkään :/

4 kommenttia:

Poff kirjoitti...

Mä en oo tohon pointshopiin liittyny, en vaan jaksa. :D

anna kirjoitti...

Mulla on luonnostaan vähä laineikkaat hiusket mutta jos haluun kunnon kiharat nutturan avulla, kastelen illalla hiukset,laitan vähä muotoiluvaahtoa,ja kierrän nutturalle. Sit vielä kuivaan nutturaa hieman hiustenkuivaajalla ennen ku meen nukkuun :) Kokeile jospa saisit noilla nikseillä :)

-SL kirjoitti...

Ihana taulu! olen liittynyt pointshoppiin ja sen idea on hyvä mutta.. ei sitä vaan jotenkin jaksa tai ole saanut pisteitä kerrytettyä

Anonyymi kirjoitti...

Ite oon myös Poinshopissa, tosin aina kun saan pisteitä vähääkään kokoon niin pistän ne arpoihin tai en jaksa tehä niille mitään :D Ei siis kovin hyödyllistä, mutta onpahan ajanvietettä!

Harmittaa kun buzzadorilta ei oo kuulunut mitään....