perjantai 21. marraskuuta 2008

Joululahjat

Kaikki ovatkin jo tainnneet esitellä joululahja toiveitansa blogeissaan ja nyt onkin minun vuoroni! Tein ison kollaasin suurimmista toiveistani, toki niitä on enemmänkin. Ja jos joku ihan välttämättä haluaa lahjoa, niin tottakai saa ;)


Siinä olisi siis uusi kamera, minulla on vanha, mutta aika huonossa kunnossa se jo on. Ja haluisin tietenkin tuollaisen söpön pinkin tai sitten punaisen!
Pari uutta kaulahuivia olisi must! Toinen tuollainen lämmin kolmionmallinen ja toinen sellainen pitkä. Ja mielummin tietenkin kivoissa väreissä. Tuossa olevat ovat asoksen.
Villasukat olisi ehdoton näin talven tullen, ja huomasin etten omista yksiäkään kunnollisia.
Ilmakiharrin olisi ihana, tosin tuo kuvassa oleva on ihan tavallinen kiharrin.
Drinkkilaseja keräilen, joten niitä runsain mitoin. Tuo vänkyräjalka oli hauska.
Uusi vedenkeitin, koska vanha on kestänyt kovia. Onhan se ollut minulla jo melkein kymmenisen vuotta.
Suklaata aina! Toblerone tuo valkoinen on suosikkini!
Tigi shampoo ja hoitoaine!
Koruja ja hajuvesiä yleisesti, tuohon listasin suosikkejani.
SATC boxia olen himoinnut jo jonkin aikaa ja Juno elokuva on yksi suosikeistani!
Laukkuja ja uusi lompakko, tuo Guessin on jo sellainen jonka voisin otta!
Ja tietenkin ihanan lämmin villapaita!

Mitä te toivoisitte joululahjaksi?

Tänään menenkin taas töihin, joten niitä kuulumisia taas myöhemmin ja hyvää viikonloppua!

13 kommenttia:

E kirjoitti...

Mulla on kans kovasti guess-toiveita:) Poikkis jo vähän lupailikin, että laukku saattaisi paketista putkahtaa,jipii:)

kullanmuru kirjoitti...

eltsi: mulleki kaikkia "lupailuja" on tullu, mutta saa nähä mitä tulee :D

Jenni Ukkonen kirjoitti...

Minä en ole keksinyt Sinkkuelämää -leffan ja -kirjan lisäksi oikein mitään ;/

Emma kirjoitti...

ompelukone on ihan mun ykköstoive, ja mami vähän lupailikin että ostais. ja sit uutta kameraa toivon, mutten usko että saan.

noita pienempiä toiveita on nyt miljardeja, ehkä mäkin teen tällasen postauksen jossain vaiheessa ja listaan suurimman osan.

Camilla kirjoitti...

Minulla olisi niin pitkä lista, että sen kirjoittamiseen menisi viikkoja, mutta tärkeimmät riittänee.. ;)
tummat yöpöydät, ruskea päiväpeite,tyvikohotusrauta, rahaa. =) Guessin tuotteet ovat aina tietenkin tervetulleita, niinkuin hopeakorutkin, mutta niitä tuskin löytyy paketistani. ;)

Ira kirjoitti...

Mäkin haluisin on Sinkkuelämää boxin <3

kullanmuru kirjoitti...

jenni!: ne olis kyl myös kivoja :D

emma/pb: ompelukone olis kyl kans kiva, ni ei tarvis viedä aina äidille niitä vaatteita.. ja kannattaa tämä järjesti ajatuksia ;)

ragdoll: Guessin tuotteet ovat aina tervetulleita, tosin harvemmin niitä joku ostaa :/

Ira: se on hyvä! :)

Poff kirjoitti...

Ostin ton Glamourin Citymarketista ja se makso 4,50€. :) Itse olen lukenut jostain et pelkästään sen lehden mukana tulevan kynsilakan arvo on jotain 12€. :)

Anonyymi kirjoitti...

Voisin ottaa noi kaikki mitä kollaasissa esittelit :) Kuitenkin mulla on suht. vähän toiveita tänä vuonna ;
rahaa, vaikka pidänkin rahan antamista joululahjana tosi mauttomana, mutta nyt on pakko pyytää :f
pari cd:tä ja ison kasan karkkia!

-SL kirjoitti...

Kivoja toiveita!:)

kullanmuru kirjoitti...

Poff: oho, sitten sellainen pitää käydä ostamassa! :D

emma: se on totta, et sitä ei oo kiva pyytää, mut välillä vaan on tarve!

*~sl: kiitos :)

Unknown kirjoitti...

tuo jennin levy on huippu, oon melkein puhki soittanut! :)

kullanmuru kirjoitti...

Lina: varmasti, sen takia haluisinkin sen! :)