perjantai 7. marraskuuta 2008

Inhokit ja suosikit

Poimin Music is my boyfriend blogista tällaisen inhokki/suosikki jutun vaatteista, kegistä ja asusteista ja ajattelin myös tehdä sellaisen.



Top 5 Suosikit:
1. Kengät
No ihmettelen, jos jollain ei ole. Naiset rakastavat kenkiä ja minä kuulun niihin naisiin. Korkokengät, matalapohjaiset kengät nahkaiset ja kankaiset, ihan kaikki! Tällä hetkellä olen ihan rakastunut Minna Parikan kenkiin! Ne ovat ihanan mallisia ja värisiä.
2. Mekot
Olen aina pitänyt mekoista, ja nyt olen ihan innoissani, kun niitä myydään näinkin paljon! Muistan kerran, kun etsin itselleni kuumeisesti mekkoa. Etsin kolmesta kaupungista, kaikista liikkeistä ja löysin kaksi! Joten olen ihan onnessani.
3. Hameet
Rakastan käyttää myös hameita. Ihan kaiken laisia ja kaiken pituisia! Suosikki hameitakin on monta, ja voisin silti ostaa vielä monia!

4. Vyöt
Ennen käytin vöitä vain, että housuni pysyisivät ylhäällä tai en ollenkaan. Nykyään yritän haalia itselleni jokaiselaista vyötä, eikä mikään ole tarpeeksi. Laitan vyötä niin lantiolle, kuin vyötäröllekin, ja yritän saada sen sopimaan kaikkeen.

5. Pitkät neuleet
Ja vielä enemmän napeilla. Rakastan! Jo niitä katsellessa tulee lämmin ja ne ovat ihanan näköisiä ja tuntuisia. Tosin pidän vain villasta yms. En yhtään tykkää puuvillasta.


Top 5 inhokit

1. Skeittikengät
En vain pidä! Joillekin miehille ne sopii, mutta naisille.. ei oikein. Ne vain ovat niin isot ja kömpelön näköiset. Tähän kategoriaan kuuluu myös lenkkarit. Käyttäisin niitä ainoastaan lenkkipoluilla.

2. Turkistakki
Tämä sopii joillekin, mutta minä en vain osaisi enkä haluisi käyttää niitä, siitä puhutun eettisyyden takia.

3. Huonot yhdistelmät
Esimerkki: kesällä näin tytöllä legginsit ja tunikan, joka ei peittänyt kriittisiä kohtia. Ei mielestäni sovi! Sen pitää peittää ne edes juuri ja juuri! Ja on niitä muitakin, mutten juuri nyt muista.

4. Liikaa koruja
Siis pidän koruista, mutta kun niitä satelee jokaisessa sormessa. Kaulassa on koko korurasiallinen ja korvat ovat niitä täynnä, se on mielestäni liikaa!

5. Housut sukissa
Olen vihannut tätä niin kauan kuin muistan niiden olleen esillä. Minua alkaa yököttää, kun näen sitä jollain. Ja jos joku tuttu pukee niin, niin ihan varmasti sanon siitä jonkilaisen kommentin, vaikken yleensä muiden pukeutumista mitenkään kommentoi.

Mitäs mieltä te olette näistä suosikeista ja inhokeista?

Olin tänään koko päivän kotona, ja minusta tuli hieman mökkihöperö, joten tässä muutama sekopää kuvani. Pahoittelen kuvalaatua. Naurakaa:



Ja sitten vielä lupailen arvontoja heti kun lukijoitani on 10, tilaajia blogilistalla on 50 tai/ja tilaajia blogloving:issa 5!

14 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mäki rakastan kenkiä ja hameita ihan mielettömästi!!!

Ann kirjoitti...

Aika samanlailla menisivät omat inhokit ja suosikit. Erityisesti esim. turkistakki -kohta. Olen inhonnut turkistakkeja niin kauan, kuin muistan. Aina.

Anonyymi kirjoitti...

Siis skeittikengät on niin tönkön näköset! Muistan joskus muutama (öö, 6 ?) vuos sitten oli hirveä skeittikenkäbuumi, ja olin niin out, kun en halunnut käyttää sellasia.

Ja turkistakit, eijeijei :c Tulee heti Cruella De Vil-efekti.

-SL kirjoitti...

Kengät ja hameet rules :P turkikset yöks

kullanmuru kirjoitti...

hansku: ne on ihania!!

ann: niimpä :)

emma: minä vielä joskus pidin niistä, mutten ole koskaan omistanut onneksi! :D

*~sl: todellakin! :D

Roosa kirjoitti...

Skeittikengät on jotain niin hirveetä :D:D Omistin omat joskus yläasteen alussa (2002??) :D

sofi kirjoitti...

oon samaaa mieltä noista inhokki ja lemppari jutuista :D

kullanmuru kirjoitti...

roosa: no niimpä :D

sofi: kiva :)

Anonyymi kirjoitti...

Skeittikengät yök, mielipidettäni turkeista en ole vielä päättänyt. Aidot turkit ainakin yöks. Kengät, mekot ja laukut on suosikkejani! :)

Emma kirjoitti...

mä en oo kenkä-, enkä laukkufriikki. mä oon hattufriikki <3 Kaikenlaiset pipot, lätsät ynnä muut tänne vaan!

Hameet ja mekot on ihania, mutta tarviin aina jotain vähän poikamaista mukaan! inhoon olla ihan 100% tyttö. Olo ei oo yhtään kotoisa sillon.

eimie kirjoitti...

kengät on kyl niin ihania. kesällä jouduin miehen painostuksesta kenkälakkoon. nyt sit ostan jokasen parin johon ihastun. lopputulos taitaa olla aika +-0. laukut on sit toinen juttu joita ilman en vois elää. kotoa löytyy varmaan n.50 laukkua ja kuitenki tuntuu aina ettei oo yhtäkään sopivaa. pakko siis hankiia muutama uusi (vaikka miehen mielestä riittäis että mulla ois 1, epäilen suuresti)

kullanmuru kirjoitti...

cocos: no niin on ihania! :D

emma/pb: poikamaisuus on kans yks asia, jota tykkään pitää mukana! Oon kyl tosi tyttömäinen, mutta aina välillä tulee sellainen olo, että jotain poikamaista tarvii! :)

eimie: kengät on niin ihania! miksi niitä ei saisi ostaa? ja laukut myös, mutta en oo vielä saanu sellaista täydellistä laukkuintoa, kun en yleensä uskalla ostaa.. se luultavasti katkeaa kohta, kun olen käyttänyt yhtä ja samaa laukkua jo puol vuotta :P

Anonyymi kirjoitti...

oih minna parikka on kyllä kenkäkingi. ne jo-jot on parhaat ♥

kullanmuru kirjoitti...

laura: niin on! rakastan hänen kengistään kaikkia!! :D