sunnuntai 16. marraskuuta 2008

Tuoksuja


Hm, en aina taida olla kovin fiksu! Olen juuri ollut kipeä, ja annan sen jälkeen houkutella minut ulos juhlimaan. No olihan meillä kivaa. Kävin vihdoinkin siinä uudessa Oopperassa, joka paikkana oli ihan hyvä. Todella laaja ainakin. Tanssilattia oli mieleeni liian pieni, kun tykkään että tanssimisessa on tilaa. Valitettavasti asustani ei ole kuvaa, sen sijaan meikistäni on. Tosin huono. Pitäisi hankkia se järkkäri!! Sen voisikin toivoa joululahjaksi (joten vih vih).

(pahoittelen juopuneen näköistä silmääni, en ollut juonut :D)
Tosiaan tänään huomasin, että ehkä olisi ollut parempi olla kotona, kun flunssa tuntui palaavan taas :S Joten puolukkamehua aamupalaksi!! :D Toimi, heti on parempi olo!

Sain haasteen *~sl:ltä:
If men could choose my parfum & parfum memories!
Tehtävä: Kerro, mistä tuoksusta miehet ovat pitäneet tai mitä ovat kehuneet. Kerro myös, minkälaisia muistoja tuoksuihisi liittyy!


1. Versace Versus (tuo pinkki pullo)
Ensimmäinen kerta, kun sain mieheltä kehuja hajuvedestäni. Oli uusi vuosi ja hyvän näköinen miespuolinen, jolle ystäväni olivat juuri jutelleet, tuli kertomaan minulle kuinka hyvältä tuoksun. Yllätyin suuresti! Näin miehen myös myöhemmin, ja hän muisti edelleen miltä tuoksuin, vaikka siitä oli yli puoli vuotta. Hassua!
Tuoksu on makea ja minusta ihana. Harmi vain, että se on loppu. Pitää hankkia uusi! Alunperin sain tuoksun kaverini isältä, joka osti meidän kaveri porukalle hajuvedet lahjaksi. Hän osui kaikissa valinnoissaan oikeaan!



2. Calvin Klein ckin2u
Kultani suosikki haju, minun hajuvesistäni. Ihastuin tähän tuoksuun kaupassa, ja sainkin sen sitten joululahjaksi! Tuoksu on itseasiassa perus tuoksuni, jota käytän useimmiten. Pidän siitä itsekkin todella. Yleensä kun yritän arvuuttaa kultaani, mikä hajuvesi minulla on, hän useimmiten vastaa juuri tämän tuoksun.
Tuoksu on virkeä, mutta makea! Ihana!



3. Marc Jacobs Daisy
Tämän tuoksun haistoin ensimmäisen kerran, kun sain mallikappaleen jonkun lehden mukana.. olikohan se trendin. Kokeilin sitä, ja samana päiväni kultani haisteli ja ihmetteli mikä tuoksu tämä on. Hän innostui siitä. Joten toivotaan, että tämä tuoksu pääsee joulun tai synttäreideni jälkeen tuoksuihini! ;)

Haastan tähän poff, Mikaela, Jossu ja lintu.

Juuri äsken alkoi idols, ja hermoni menevät taas!! Laitan suuremman vuodatuksen ehkä joku toinen päivä, mutta eivätkö ne voi keksiä heille uusia biisejä yhteislauluihin? Ei, kun pitää ihan välttämättä raiskata vanhoja klasikkoita! Pahoittelen kieltäni, mutta se on mielestäni ärsyttävää, kun aikaisemminhan heille keksittiin uusia biisejä, niin miksei nyt?

Kaikki poll:ini ovat nyt loppu, joten vähän tuloksista:

Ihan kaikki haluivat, että Obama voittaa, mikä minulle ei nyt ollut yllätys, halusin kuitenkin varmistaa sen.
Toisessa poll:issa kysyin minä päivinä luette blogeja. Aika tasaistahan se oli. Eniten lukijoita käy perjantaisin ja sunnuntaisin 90%. Keskiviikkona käy vähiten, mutta kuitenkin paljon 80 %. Siihen väliin jääkin sitten muut päivät 85%.

Mistä hajuvesistä te pidätte? Entä mitä mieltä olette Idolsin lauluista?

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

just tällä hetkellä mun suosikki on Ck se sama tuoksu ku sulla. Aivan ihana!!!

Pupunen kirjoitti...

No idols tyypit lauloi ihan ok:sti mun mielestä, mutta voisi ne kyllä keksiä niille uusia biisejä. Ööö en tiedä ehkä Guerlean Parisin love is all . En ehkä kirjoittanut oikein mutta tommonen kumminkin :))

dolce kirjoitti...

Tuo Daisy kuulostaa tosi ihanalle tuoksulle! Pitää ehdottomasti mennä nuuhkimaan, ja ehkäpä kirjoittaa siitä joulupukille ;)

Heide kirjoitti...

Versacen hajuvesipuloot on kyl suloisia :)

Anonyymi kirjoitti...

minun lemppareita on curious- britney spears, ralph laurenin hajuvesi, heavenly - victoria's secret, j'adore - dior ja signature - dvb..

oon hamsteri hajuvesien kanssa.. mulla on niitä lukuisia puolikkaita.. joululahjaksi toivon ralphia tai dvb:tä..

Anonyymi kirjoitti...

Mä en käytä hajuvesiä muuten paljoakaan, mutta Escadan Sportiin olen niin koukussa. En tiedä mitä teen kun se loppuu, kun sen lopetuskin on jo valmistettu! :c

kullanmuru kirjoitti...

hansku: se on todella ihana!!

pupunen: todellaki uusia biisejä! :D

dolce: se on todella ihana!! :D

heide: ne on ja tuoksuu hyvältä! :)

katwalk: mäki, haluun vaa lisää ja lisää!!

emma: eiköhän joku uusi tule sitten, mutta se on aina harmillista kun oma tuoksu loppuu. Multa on loppu jo pari :S

-SL kirjoitti...

Tuo Versacen tuoksu on tosi ihana, ei ihme että jäi mieleen :)

kullanmuru kirjoitti...

*~sl: se on, ja minulla on todella ikävä sitä!! :S

Laura kirjoitti...

Minulla on kanssa tuota Versacen Versusta ja nimenomaan tuota pinkkiä. Se on tosi hyvää :))

kullanmuru kirjoitti...

Laura: se on aivan ihana! :D