lauantai 17. tammikuuta 2009

Vähän ostoksia

Kävin siis tosiaan hieman shoppailemassa tässä yhtenä päivänä. Minä tosiaan innostuin! Tosin en ole saanut pitkään aikaan osteltua itselleni mitään, joten mielestäni se oli ihan luvallista. Ainoa asia mitä nyt en löytänyt oli ne dinsko:n ihanat niittikorkkarit, jotka tosiaan meinasin ostaa ja pyysin joululahjaksi. Mutta vasta liian myöhään olin tosissani liikkeelle, mun kokoa ei ollut enää yhtään ja sydämeni särkyi! Enkä löytänyt tilalle mitään :/

Alun perin shoppailureissun tarkoituksena oli löytää synttärimekko ja kengät. No kengistä kuulitte jo, mutta tässä voin näyttää löytöjäni.


Turkoosi joku ihme, mekko se kait on? Ihastuin ihan täysin lepakkomaiseen yläosaan ja tuohon väriin. Myöskin kuviointi, joka ei nyt kunnolla näy tuolla toisella puolella oli tosi kiva!! GT:sta tämä ja maksoi jonkun 19,90€.


Tuo musta neule on aivan ihana! Hyvin lämmin, pitkä, napit. Juuri sellainen kuin olin etsinyt! Tämäkin on GT:stä ja tämän hinta oli vain 4,90€, joten olen harkinnut hakevani ruskean, valkoisen tai punaisen lisäksi :D


Tämä valkoinen söpö mekko on löytö kesäksi. Ihana kesämekko, ja tykästyin tuohon kuosiin! Kesällä en tosin tule varmaan käyttämään punaisia villasukkia :D GT:stä myös tämä ja maksoi myös 4,90€!!


Sitten tämä sininen paitahan tämä oikeasti on, mutta venytin sen nyt pitkälle. Minulla on jo tämän tyyppinen musta t-paita, johon olen ollut aivan rakastunut. Nyt rakkauteni kohtasi tuon värin, joka oli pakko saada! En aikaisemmin viittinyt sitä ostaa koska se maksoi silloin sen pari kymppiä, mutta nyt päätin ostavani sen, ja mitenkäs siinä kävikään, kuin että se oli alennuksess 9,90€. Kiikutin sen heti kassalle, ja yritin katsoa muitakin värejä, joista ei kokoja löytynyt. Only:sta tämä.

Vielä pari löytöä tein, mutta niistä enemmän ensi kerralla ;)

Tein myös pieniä kosmetiikka ostoksia. Ostin seuraavat kasvonaamiot. Ne vain ovat hyvin riittäviä, joten tuosta suklaanaamiosta (joka on jo avattu) riittää varmaan kolmeen kertaan! Tuoksu aivan mahtava!


Sitten olen jo jonkun aikaa kaipaillut harmaata luomiväriä, koska edellinen hajosi. Samalla olen halunnut opetella nude meikin tekoa, ja olikos se nyt cosmo jossa ohjeistettiin käyttämään persikan väristä kuulasta luomiväriä, joten hankin myös sellaisen.



Sitten eilenhän pidettiin minun synttärit, joista enemmän huomenna, mutta tällaisia lahjoja sain kavereiltani. Eli ihanat bilekorvikset, jotka pääsivät heti korviin. Ja sitten Gosh:in tuollainen hilejuttu, joka on aivan ihana, esim. bilemeikkiin!!


Ja toisessa paketissa sain Get over it -dvd:n. Se on aivan ihana hömppä, joka oli meidän nuoruuden lempielokuvia, jota jaksoimme katsoa yhä uudestaan ja uudestaan! Erittäin hauska ja piristävä elokuva muuten! Sitten sain mini Finlandia pullon, jota ei onneksi eilen korkattu, tuollaisen magneetin (Rakkaus on ainoa asia joka lisääntyy, kun sitä tuhlataan) ihana ja sitten Missä X pussin, jotka ovat siis suosikkikarkkejani, joten ei varmaan ole yllätys että en ovat jo loppu :D

Mitäs piditte ostoksistani ja lahjoistani? Mitä alelöytöjä te olette tehneet?

Muistakaa myös osallistua arvontaani!!

13 kommenttia:

Jenni Ukkonen kirjoitti...

Tein eilen just tuon suklaanaamion ja voi luoja sitä ihanaa tuoksua<3 Ja miten heleäksi iho jäi, aah!

-SL kirjoitti...

Ihanat ostokset ja lahjat!

Noora kirjoitti...

Oho, aika edullisia nuo Gina-löydöt :)

kullanmuru kirjoitti...

Jenni!: todellakin, ostan sitä varmasti useamminki!! :D

*~sl: onnistuin hyvin :D

norppa: todellakin, menin ihan sekaisin, kun huomasin hinnat :D

Poff kirjoitti...

Kivoja ostoksia ja lahjoja! :)

Sophia kirjoitti...

Hienoka ostoksia - ja vilahtiko toisessa kuvassa kissan häntä? =)

Ansu-- kirjoitti...

Kivoi ostoksii (: ja lahjat on myös kivat, no vähän kaikkee kivaa oon löytäny.

Anonyymi kirjoitti...

Ihania ja ihanan edullisia löytöjä! Varsinkin tuo neule, vau :o

kullanmuru kirjoitti...

Poff: kiitos, olihan ne :D

Sofi: No joo, se oli vähän linssilude :D

Sandy: Se on hyvä, että löytöjä tulee :)

emma: juu, se neule oli todella aika löytö!! :D

Katja kirjoitti...

oot kyllä tehnyt löytöjä!

mä olen pitkään miettinyt noita naamioita, mutten koskaan ostanut... täytyypä ehkä koklata kun kerta hyvää kommenttia on tullut!

kullanmuru kirjoitti...

Katwalk: todella hyviä!! Suosittelen kyllä! :D

Katri kirjoitti...

Tosi kivoja kuvia, jotenkin ihanan selkeitä. Ja muutenkin aika kivan asenteinen blogi :)

kullanmuru kirjoitti...

kattie: kiitos, se on ihan mun uuden kameran ansiota ja myös sen välinnäisen sattuman :D