torstai 8. tammikuuta 2009

Hiukset

Minulla niin kuin monella muulla blogaajalla on ollut, on nyt hiuskriisi! En ole pitkään aikaan käynyt kampaajalla, ja värjännyt hiukset kaupan väreillä. Nyt ne eivät näytä niin hyvältä kuin toivoisin. Haluisin pienen uudistuksen, mutten vielä tiedä mitä haluan.


Värjäisin ne mielelläni suklaanruskeiksi (olen ihan rakastunut siihen väriin, kun muutaman kerran jo ollut).


Toinen vaihtoehto olisi laittaa suklaanruskeita ja hunajanvärisiä raitoja.

Olen myös miettinyt mallia. Haluisinko pitkät



vai lyhyet.



Haluisin otsahiukset, mutten tiedä minkälaiset. Minulla on ollut otsahiukset kerran, mutta minulla on niin ohuet hiukset, että ne on hyvin vaikeaa pitää hyvässä kunnossa.



Ajattelin jotain ylipitkiä otsahiuksia, jotka kehystävät jyrkästi kasvoja. En taida osata selittää tätä kunnolla. Suosikki hiukseni ovat olleet nämä, mutten haluisi nyt noin lyhyitä.


Nämä kolme mallia ovat mielestäni aivan ihanat! Väri nyt ei ole ihan se oma.


Nämä ovat suunnilleen sitä mitä haluisin ehkä.


Nämä kaksi ovat varmaan lähinnä sitä mitä ajattelin.


Mikä teidän mielestä minulle sopisi? Vai löytyisikö joku parempi, joka vastaisi noin suunnilleen harkintojani?

Toinen asia onkin sitten, että mihin kampaajalle täällä helsingissä kannattaa mennä, ettei se maksaa miljoonia, mutta jälki on hyvää!

7 kommenttia:

Jenni Ukkonen kirjoitti...

Leightonin hiukset on kyllä jotain ihanaa. Minäkin rakastan suklaanruskeita hiuksia, mutta jotenkin aina kun yritin itselleni saada meni liian tummaksi ihonvärilleni- ehkä oikean kampaajan kanssa :)

-SL kirjoitti...

Minun mielestä sinulle sopisi hunajan väriset raidat tai miksei tummatkin hiukset

Anonyymi kirjoitti...

Viimeisen kuvan hiukset sopis mielestäni sulle just loistavasti! Väri joku lämmin, tummanruskea ja jotain vaaleampaa raitaa, niin olis hienot :)

Katja kirjoitti...

suklaanruskea on ihana väri kyllä.. se kun haalistuessa vaan paranee:)

mielestäni kannattaa pitää olkapään yli mikäli on mahdollista, ja sitten leikkauttaa otsikset mitkä on just pitkät muttei haittaa silmillä ja voi kuitenkin sipasta sivuun tarvittaessa.. ja pitkät otsikset kasvaa nopeesti kans pois.

jos muistan nimen oikein ni Malminkartanon juna-aseman tienoilla on sellanen A'capelli tms ja siellä on tosi mukavia asianosaavia kampaajia eikä hirveen kallistakaan, ainakin hinta-laatu on ollut hyvää. kävin siellä itse monta kertaa ja tekevät vissiin hiustenpidennyksiäkin..

Emma kirjoitti...

Ruskeet hiukset on siitä hyvät, että ne on helposti muulleltavissa. Helppo vaalentaa ja helppo tummentaa. Mustat hiukset on ihanat, mutta kamalat sitten kun niitä haluaa muuttaa.

Mä käyn kampaajalla itiksen Unique Hair Artissa, oon käynyt vuodesta 2002 asti. Onhan se vähän kallis, mutta oon ollut joka kerta tyytyväinen lopputulokseen. Niin värin kuin leikkuunkin osalta.

david santos kirjoitti...

Pretty faces!!! Congratulations! I love your creation!!!
Have a nice weekend.

kullanmuru kirjoitti...

Jenni!: Totta!! Mulla on yleensä suklaanruskea toiminu. Aluks se on tietenkin aina ihan liian tumma, mutta kun se alkaa haalistua siitä tulee just hyvä!! :)

*~sl: kummatkin on ollu kivat, sillonku niitä on mulla ollu :)

emma: ne onkin mun suosikit!! :D

Katwalk: Ihan totta! Ja tuota mä vähän ajattelinkin, vähän tuit nyt päätöstäni :D

Emma/PB: Niin yleensä ne kalleimmat on ne parhaimmat :)