tiistai 13. tammikuuta 2009

Birthday

Jep jep, minulla on tänään, eli siis tiistaina synttärit! Sen kunniaksi pahoittelen, mutta jätän kunnon postauksen väliin ja kerron, että olen juonut jo puoli pulloa shampanjaa, eli kunnon postausta saatte vasta huomenna :P Arvontaani olette ihanasti osallistuneet ja joidenkin vastauksista olen ollut ihan yli innoissani!! Olette ihania!!
Ja vielä yksi asia. Minä en siis myönnä, että vanhenisin enää 20 vuodesta ylöspäin. Olen tuossa iässä varmaan ikuisesti! Ainakin seuraavat 20 synttäriä ;) Pitää hauska ilta ja päivä, kirjoittelen taas huomenna :D

14 kommenttia:

Timantti kirjoitti...

Hyvää synttäriä! :)

Emma kirjoitti...

Paljon onnea :) ! vietä eeerittäin hauskat synttärit <3

Jenni Ukkonen kirjoitti...

Onnea onnea!<3

Anonyymi kirjoitti...

Onneaonneaonnea! :)

Hanneh kirjoitti...

Katohhan :D
Paljon onnea synttärisankarille!
Itsellä on huomenna (;

eimie kirjoitti...

onneksi olkoon. hyvä etten oo ainoo joka täyttää joka vuos saman ku viimeks. nyt tais taas olla 16v juhlat.. :)

kullanmuru kirjoitti...

Tyttö: Kiitos :)

Emma/PB: kiitoksi, juhlitaan niitä kunnolla vasta perjantaina :)

Jenni!: Kiitos :D

Cocos: kiitoskiitos :)

Hanneh: Oho, no onnitellaanpa sinua myös :)

eimie: Nii-i, muut ihmiset ei ihan pysy tässä mukana, mutta mun mielestä on vaan parasta jäädä siihen itselle sopivimpaan ikään :P

Poff kirjoitti...

Myöhästyneet synttärionnittelut! <3 :)

Katja kirjoitti...

paljon onnea!! =))

Anonyymi kirjoitti...

Onneaa! :)

-SL kirjoitti...

Tulee myöhässä mutta paljon onnea!

kullanmuru kirjoitti...

Poff: Kiitoksia :)

Katwalk: kiitos :D

emma: Kiitoskiitos :)

*~sl: kiitos paljon! :D

(neljä erilaista tapaa sanoa kiitos ;P )

Salka kirjoitti...

oikein hyvää synttäriä näin jälkikäteen :)

kullanmuru kirjoitti...

Salka: Kiitos paljon!! :D