torstai 19. helmikuuta 2009

Kissa kassissa

Väsyttävä päivä taas vaihteeksi. Millon se kesä tulee, niin olokin on innostuneempi! Eilen ja tänään olen hengannut töissä meidän VM pomon kanssa. Tai siis meiän liikkeen VM pomo, hänellä nyt niitä omia pomoja vielä riittää miljoonia. Ihme tämä meidän liike, kun pomoja on joka lähtöön! Minähän siis olen viimeiset pari kuukautta somistanut meidän liikettä ja onnekseni Maria kehui sitä hyvin paljon. Olin huojentunut ja innoissani! Yleensä hän tekee suuria muutoksia aina meidän liikkeessä, kun se on niin huonossa jamassa, mutta nyt se oli niin hyvä, ettei hän meinannut tehdä mitään. Päätimme kuitenkin tehdä pari muutosta tulevien tapahtumien vuoksi. Olin ihan innoissani myöskin siitä, että oma pomoni tuli vielä kiittelemään minua aikaansaannoksistani. Tuli kyllä hyvä olo!!


Tänään minulla oli tuollaista päällä. Paita on työpaita, mutta lyhythihaisessa tulee aina kylmä ja tarvitsin pitkähihaisen alle. Ja sitten siinä on tuo mekko taskuineen. Tykkäsin hyvin paljon. Niin ja älkää välittäkö keltaisista sukista ne jäivät työkenkieni alle, jotka olivat siis nämä. On kyllä kiva, kun melkein osaan hymyillä. Meikki onnistui tänään kivasti. Se oli hieman utuisen harmaa, mutta kuvassahan se ei tietenkään näy. Tuoksuna tänään toimi Lacosten Pink touch. Ihanan makea!! :D

Mietin tossä muuten jos joku tietäisi, niin eihän myymälöissä ole sitä juttua, että asiakkaista ei saa kertoa mitään. Tai siis tietenkin luottokorttinumerot yms. on salassa, se nyt on itsestään selvää. Mutta esim. jos joku julkkis tulee käymään, niin onko se kiellettyä mainita esim. täällä? Kavereillenihan minä heti hehkutan sitä :D Mutta siis ette ikinä arvaa kuka kävi. Juuri tällä hetkellä näkyy nelosella ;) Oon aika hirvee julkkisbonggari ja aina kun nään jonkun se pitää ilmottaa heti jollekki. Töissä mua taidetaan pitää jo hieman pöpinä :P

Ja meidän kisu on näin fiksu. Se meni kassiin, eikä suostunut tulla ulos, joten päätin ottaa vähän kuvia :D


Millaisia julkkisbongareita te olette?

1 kommentti:

-SL kirjoitti...

Kiva asu! olen joskus bongannut julkkiksia ja kyllä heistä minun mielestä saa ihan vapaasti puhua koska hehän ovat julkkiksia koska jauhetaanhan heistä seiskassakin ja sillä tavalla eroavat tavallisista ihmisistä! eri asia sitten tietysti Susan Ruususen -tyyliset kirjoitukset ja kirjat ;D

joskus muutamaankin kertaan se iltasanomissa (vai iltalehdessä) kirjoittava Joonas Hytösen isä on kävellyt minua vastaan ja katsonut kummissaan.. Niin ja nuorempana kaverini juoksi Salkkari-Sepon perään pyytämään nimmaria..
Ja mitähän muuta näitä nyt olisi? Lontoon lentokentällä joku laulaja (saattoi olla sen Last christmasin laulaja George Michael vai mikä olikaan) pääsi ilman passia koneeseen Vuittonin laukkujen kera ja sanoi siskoni pojalle "Nice move!" kun poika loikkasi hänen edestään pois.