perjantai 20. helmikuuta 2009

Hihi päivä

Kyllä. Aamulla oli vähän väsynyt olo, kun jouduin taas heräilemään yöllä. Tuo toinen puolisko päätti synttäreidensä kunniaksi jo nyt lähteä juhlimaan, ja tuli kolistellen 4 aamulla kotiin, kun minulla oli herätys siinä 7. Noh, ei se mitään. Ei ole mitään, mitä Robertsin Piparminttutee ei paranna. Ne kahviloitsijat jo varmaan nauravat minulle: "sieltä se piparminttutee tyttö tulee taas" :P
Tosiaan Tinolla on sunnuntaina synttärit, mutta päätimme juhlia niitä jo tänään kahdestaan, kun loppuviikko on täynnä hänen kavereiden kanssa olemista.


Töissä meni taas tosi hyvin. Olen vain saanut kehuja, lisää vastuuta ja paremman itsetunnon. Se tuntuu hyvältä, olen tehnyt jotain oikein!! Tauolla kävin hakemassa Tinolle vielä yhden lahjan. Töitten jälkeen sitten kävimme kaupassa hakemassa vähän eineksiä ja kotiin kokkailemaan. Ei me tehty kuin salaattia, kun hän niin halusi, mutta hyvää siitä tuli. Tein myöskin Pannacottavanukasta, mutta se on vielä jäätymässä, että siitä kuvia myöhemmin ja minkälaista oli ;) Teimme myös hirveästi drinksuja. Tai siis minä tein. Kaiken parantaa aina lime! Se tekee drinkistä kuin drinkistä hyvän!! Sitten pari marjaista likööriä, ginger alea ja spritea, niin hyvää tulee!


Annoin lahjani jo tänään Tinolle, vaikka synttärit ovat vasta sunnuntaina. Tänään kun juhlimme kahdestaan, ja tiesin että hän halusi jotain tehtävää. Ette varmaan arvaa mitä sai lahjaksi, pitkään toivottuaan.


Samalla minäkin vähän innostuin ;)


Ja päälläni oli siis rakas ranska paita ja tuo musta mekko. Olen ihan rakastunut tuohon asuyhdistelmään!! Ja ei, sukat jäivät taas piiloon. Töissä minulla oli vielä se ferrari valkoinen reikäpaita, ja kyllä jäädyin sinne.


Toinen lahjani oli siis tämä Dieselin Fuel for life tuoksu, johon hankin farkkuasun. Tätäkin hän on jo kauan toivonut, joten toivon, että oli onnistuneet lahjat.

Ja niin minä tietenkin sain myös lahjan. Vihdoinkin ystävänpäivä lahjani saapui ja sain John Legend once again levyn, jota olenkin jo pitkään toivonut. Mm. Save room on tällä levyllä ja se on yksi maailman suosikki biisejäni ikinä!!

Mitä te yleensä ostelette teidän poikaystäville lahjaksi? Mitä pidätte Guitar Hero:sta?

Voi kun harmittaa etten pääse blogimiittiin, mutta tosissaan on tuon synttärit ja töitä koko ajan. Mutta pitäkää te muut hauskaa ja mua voi aina tulla moikkaamaan Kämp Galleriaan :)
Ai niin ja vastaus eiliseen kysymykseen oli Pete Parkkonen!!

6 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Kiva asu ja hienot lahjat

Poff kirjoitti...

Guitar Hero on ihan paras! Mulla itellä on Guitar Hero kakkonen ja kolmonen ja pelaan expertillä. ;D Nyt en oo kyllä päässy pitkään aikaan pelaamaa ku mulla ei oo telkkaria. :(

Anonyymi kirjoitti...

blogimiittiin ei varmaankaan kutsuta ei suosittuja blogeja, koska niitä on tajuttoman paljon, ja koko miitti leviäisi suureksi netinkäyttäjien miitiksi...

kullanmuru kirjoitti...

anonyymi: no blogimiittiin sai tulla kaikki, jotka halusivat sen foorumin kautta kun siitä juteltiin. Ja olinkin alunperin menossa, mutta minulla tosiaan oli muuta. Ja hassua mitkä sitten luokitellaan ei suosituiksi, jos sinäkin kerran päätit tulla lukemaan blogiani!

Anonyymi kirjoitti...

Oi Guitar Hero! Mulla kyllä kesti kauan ennenkuin pääsin siirtymään edes harjoitustasossa lauluissa eteenpäin suht hyvin :D Enpä vieläkään oo kovin edennyt easyä pidemmälle, kun pääsen pelaamaan vaan kavereilla :(

kullanmuru kirjoitti...

emma: se on harmillista, jos haluaa onnistua ja pääsee pelaamaan vaan kavereilla, mulla alko heti edistyä kun saimme tuon kotiin :D