sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Mekko ja ihanat kengät!!

Tämä on taas vähän jäljessä, mutta torstaina kävimme juhlimassa isäni synttäreitä. Hän täyssi maanantaina vihdoin 50 vuotta ja menimme hänen uuteen kotiinsa. En ennen ollut käynyt siellä. Asunto oli tosi kiva ja yllättäen minä jopa viihdyin siellä, vaikka yleensä en isän seurassa viihdy. Tänään hän sitten hakikin koiramme kyläilemään sinne viikoksi. Ihan hyvää vaihtelua sille.


Tällainen asu oli päällä, kun oli vähän flunssainen olo. Tuo mekko on yksi ainoita kunnon juhlamekkoja, mutta tuo on ihana! Ostin sen aikoinaan äidin häitä varten.


Tässä näkyy tämä itse mekko. Tykkään hirveästi tuosta mallista, vaikka se onkin aika perus.


Tuli ostettua jotain tosi ihanaa tuossa muutama päivä sitten. Nämä ihanat keltaiset avokkaat! Ne oli rakkautta ensi silmäyksellä! Ja heti kun andiamoon tuli ihanat alet, kävin nappaamassa nämä 25 €. Nämä on todella mukavat ja ihanat piristäjät. Olenkin etsinyt keltaisia korkkareita jo jonkin aikaa.
Näissä oli hauskaa, kun 37 oli minulle liian pieni ja 38:ssa kantapää nousi ylös. Sitten myyjä ehdotti minulle, noita sisällä näkyviä pohjallisia, jotka nostavat päkiää niin että kengät ovat juuri sopivat minulle. Ja todella olen ihan rakastunut!! <3


Tässä näette kengät in action. Kävimme Jumbossa ja Flamingossa katsomassa kavereiden kanssa Jätä se! elokuva. Joka oli aika hyvä! Tosin alkoi tietenkin heti ahdistamaan, vaikkei sellaiseen tarvetta olisikaan. Pitäisi vielä ostaa keltainen laukku, niin asu olisi täydellinen!!

Nämä ovat muuten viimeaikoijen ultimate herkkuani. Colaremmit. Voin syödä tuollaisen koko laatikon päivässä, tosin sen jälkeen en pysty syömään mitään muuta. Mutta nuo ovat ihania!!

Onko kellään muilla samanlaista ultimate herkkua? Mikä tykkäsitte kengistän?

7 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Ihanan väriset kengät!

Poff kirjoitti...

Ihanat kengät! Mäkin oon ihastellut noita telkkarimainoksessa, mut täällä meillä päin ei oo Andiamoa ni en varmaa saa ostettua itelleni tollasia. :(

Remmit on kyllä niin hyviä! Ite tykkään enemmän mansikkaremmeistä. :) Mistä tollasia kokonaisia laatikoita saa ostettua ja paljon ne maksaa? :O

dolce kirjoitti...

Kauniit ovat kengät, olen alkanut ihastella itsekkin keltaisia kenkuleita :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat keltaiset kengät!:)

kullanmuru kirjoitti...

*~sl: kiitos, minäkin tykkään :D

Poff: Nämä kokonaiset laatikot on helsingin sellasesta erikoiskarkkikaupasta, joka myy melkein vanhaksi menneitä ja jotain erikoiskarkkeja. Ja toi laatikko maksaa 1.99 € :D

dolce: ne on todella ihania!! :D

SofiaD: Kiitos, tykkään kans! :D

Anonyymi kirjoitti...

Heei, missä tuollainen erikoiskarkkikauppa on? Minun on aivan pakko päästä sinne! Voin vain kuvitella kuinka monta remmilaatikkoa ostaisin :D Kiva, jos paljastat tämän salaisuuden mulle :)

kullanmuru kirjoitti...

Anonyymi: Se on helsingin asematunnelissa. Siitä mistä metrot lähtee toisella puolella on hese ja toisella puolella on tämä iso karkkikauppa :D